Mrb.arkadaslar tüp bebek sonucu ikzlerime hamileyim şuan 24 haftaligim. Normalde çalışıyordum ama kasıklarım cok ağrıdığı için ve yürümekte zorlandığım için 3.5 aylikken rapor almaya başladım doğum iznine kadar rapor alacam yani. Şimdi ben ikizlere Hamile olduğum için 30 haftalık olduğum da doğum iznine çıkacam. Yani demek istediğim 30 haftalık olana kadar rapor almaya devam edecem bu benim doğum parası almamı engellermi.