Simaykeskin Sarılık olmamasi icin ne yapilmasi gerekiyor. Kimisi mama verin demiş sütüm gelirse neden mama vereyim ki
Gamzeee89 Simaykeskin 2 saatte Bi kendi uyanmasa bile uyandırıp emzir mamayı sütün az olursa yeterli olmazsa diye veriyorlar
Lulemom Sütün gelirse ve yeterse sarılık olmaz zaten. Bebek aç kalırsa sarılık olur. Aç kalmasın diye mama verin diyolar.