Ozlem23 Begonvill ben 22 de gitmiştim üzmeyin kendinizi Allah’ın izniyle sağlıklı olur inşallah ben doğana kadar çok üzülmüştüm ilk ay sürekli ağlamıştım içiniz rahat etsin istiyosaniz nifty testi yaptırın hem bebeğe zararı da yok biraz pahalı sadece
Ebru1208ahmet Begonvill bana test filan yaptır demedi doktor sadece fetal ekoya görün dedi gitim çok şükür bişey çıkamdı normal ultrason da görünmüyor zaten sadece detaylıda görüldü