Zuhrenasyazici Uzun uzun anlatmaya niyetim yok 36+2 de hastaneye gittim sancım var diye hatta post açmıştım bunun için bir gece kaldık hastanede serumlarla durdurdular ağrıları çıktık hastanesden sonra anananemizin evine gittik kalkmam yasak diye gece uyandım lavabo için bi baktım kahve rengi akıntım var biraz korktum hemen resmini çektim doktoruma attım hastaneye gidip nst çekilmemi istedi gittik tabi bunlar gece 4 de oluyor. Nst çekildik sancı yok ama kızım aşağıya baskı yapıyor rahmimde sadece ağrı oluyor ve adım atmaya zorlandım. Sonra doktorumuz geldi alttan muayene etti 3 4 cm açıklık var bebek ama yola girmiş dedi ve doğurtmaya karar verdi doktor 27.06.2018 Saat:10:35 te kızım dünyaya geldi 2995 gr ve gayet sağlıklı. Kısa anlatacam dedim ama yine baya uzun oldu hakkınızı helal edin
Ozgezafer Zuhrenasyazici Allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Bebişin küveze girdimi acaba
gigi Zuhrenasyazici tebrikler sağlıkla büyütün inşallah 🙏 yalnız anlamadığım gününüz gelmiş zaten 35ten sonra Doğum olabilir 37 içerisine girmişsiniz dr neden bekletmek istedi acaba 😌
Zuhrenasyazici gigi 1 gün bile fazladan kalsa bizim için herzaman daha iyi olduğunu savundu doktorum bilmem demek bildiği bişey vardı