Hatice4446 Kızlar bu hafta da sezeryan olan varmı 38 de alıcak doktorum ama bi sancı falan olursa 37 de alıcak acaba çok etkilermi bebeği Ciğerleri gelişmiş oluyor mu 🤷♀️
Husnayanar Büyük ihtimalle gelişmiş Olur zaten doktorlar her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yapıyorlar diye biliyorum ben 35 haftalık doğum yaptım elhamdülillah hiçbir sıkıntı yaşamadım
Cerenn48 Gelişmiş oluyo canım bende erken doğum riski vardı 36 yi geçelim sıkıntı olmaz demişti doktorum 37+1 bugün 11 Haziran’da doğuruyorum hayırlısıyla