Bende ikizlere hamileyim benimde üstteki bebek çok sertleşiyordu ağrım oluyordu banada sancın olabilir kasılmalar başlamış olabilir dediler fakat kontolde doktoruma sordum bebek hareket ediyormuş bacaklarını topluyormuş ondan karnım sertleşir ve ağrı oluyormuş yani canım korkma büyük ihtimalle bebeğin hareketidir bende 24 haftalıkken başladı 29 haftalığım şimdi🌼