orkide21 kızım olacak nasipse 🥰
Suyum fazla, erken doğum riski var diyor doktorum ama nst te sancı çıkmadığı için şimdilik bir ilaç vs vermeye gerek görmedi. Ben de o nedenle her ağrıda korkmaya başladım 😂 şimdi değil, daha zamanın var diye tembihliyorum kızımı ama dinler umarım. 3 gündür inanılmaz hareketli, ilk defa gece hareketli olduğu için uyuyamadım. Bir gün diğer güne tutmuyor şimdilik bakalım