Papattyyaa vallahi aynı durumdayız benimde rabbim uzun ömür versin bi kızım var oğlum da olsun istiyorum dr erkeğe benzetti 12+3 de ama burda 2 kişi kız yorumu yaptı ruyamda kucağıma pembe kundaklı bebek aldım sağlıkla bir cinsiyeti belli olsa da belirsizlikten kurtulsak hepimiz 🤭