Her seferinde ayni doktora denk gelmiyor zaten. Mhrs den de ayda bir sefer randevu aciyorlar zaten. Ben randevu talebi aciyorum. Randevular acildgnda msj geliyor. O anda girip kim varsa aliyorum. Ayin sonunda yada hemen ayin basinda aciliyor randevular. Siran yoksa icerden almiyor doktorlar randevusuz gidersen. Hatta dun bi kadin gelmis randevusuz. Doktor bnm yanimda konistu telde. Ben randevusuz kimseyi almam diye idareyle konusuyirdu