6+4 üm şuan doktor muaynesine göre 7+0 oluyorum 5 gün önce doktora gittim kalp atışını duyamadık erken diye dır belkide bilmiyorum 4 gün sonrasına kontrolüm var o zmn duysa inşallah ama daha önce kimyasal gebelik geçirdim forumda da bi kaç boş gebelik yazısı okudum beni tedirgin etti bu yazılar boş gebelik belirtileri var mı varsada belirtiler neler açıklayacak olan varsa çok sevinirim