Nmg siz uyarı verdiğinizde hareket varsa endişelenmeyin. Bazen sakinleşiyorlar büyüdükçe tekme şeklinde değil ittirme şeklinde hareket ediyorler birde elinizi karnınıza koynuğunuzda hareket varsa endişelenecek bir durum yok. Birde siz stres yaptıkca bebek hareketleri azalıyor aynı şekilde yorgun olduğunuzdada bunlar normal yani ben 40+3 teyim arada çok hafif hareketler olduğu oldu ama bir iki gün sonra coşuyorlar gün içinde 10 hareket varsa endişe etmene gerek yok canım