1,5 ay önce doğum yaptım ilk haftalarda meme ucu yaraları sonrasında mastit şimdi de tazyikli süt sorunu ile uğraşıyorum bebeğim emerken boğazına kaçıyor süt tazyikten dolayı nasıl önlem alabilirim ve şu meme terbiyesi dedikleri olay ne zaman gerçekleşir lütfen akıl verin