Cutebaby#15462795
yumuştıcı kullanmadan
tercih ettiğiniz bebek deterjanı ( ben e bebeğinkini kullanıyorum )
30 derecede 600/800 devirde kısa programda. yıkıyoruz.
camda balkonda sarkıtarak kurutmak tavsiye edilmiyor toz alır diye; ev içinde kurutuyoruz .
sonra bi güzel ütülüyoruz.
doguma daha var ise; kilitli buzdolabı poşetlerine kaldırıp ohh cekiyoruz 🙂🌼