Arkadaşlar bizim oğlan dünyaya geleli 8 gün oldu çok güzel süt gelmisti sezaryan olmama rağmen bizim oğlan huysuz çıktı emmemeye başladı sariligida var atlatması için süt emmesi lazım ama kesildi kesilmek çok azıcık geliyo oda bi şırınga ac yatiyo mama verip bebeği doyurmaya calisiyom sariligi olup mama veren oldumu süt olmadan atlattimi