boncukbiranne Merhaba 11+1 hafta olduk ama acayip bir baş ağrısı var dün akşamdan beri bu haftalarda böyle yaşayan var mı ??
boncukbiranne Pelin-1 o zaman normal durum korktum bir an neden olur diye düşündüm tskkürlr geçer ileride artık
Pelin-1 boncukbiranne inşallah ben başima sikica bez bagliyorum veya soguk buz kupu koyuyorum iyi geliyor
Whiteswan O haftalarda hatta bi 15. haftaya kadar cok oldu benimde canim gunlerce gecmiyordu Ne yapsan ise yaramiyordu migren tasi suruyordum iyi geliyordu biraz sabret geccek canim