Fadimegvn Sulee_ grafik benim elime doktoruma gitmeden ulaşır mi e nabiza düşer dediler 2 hafta geçti düşmedi de
Sulee_ Fadimegvn hayir grafigi doktorunuza veriyolar doktor baktıktan sonra size veriyor grafik e nabıza düşmüyor
Sulee_ Fadimegvn hic bilmiyorum bende devlete gidiyorum kontrollere ikili ve üçlü yaptırdım doktorum bilgisayardan baktı yüzde kac risk olduğunu söyledi sonra sekretere yazdırdı ordan çıktısını aldım bende ama başka doktorda görülür mü hic bir fikrim yok