Hatice4270 Merhaba anneler 40+1 haftaligiz ama ultrasona göre 38 haftalıkmis bnm aklım karıştı doğumum ne zaman olur ultrasona göre mi son adet tarihine göre mi olyor yardımcı olur musunuz lütfen 😏😔😔
Meryemcakmak01 Hatice4270 suan bende aynıyım 38 haftalık dedi adete göre 40 ama doğum ultrasona göre oluyormus suan herhangi bir doğum belirtisi yok bekliyorum bakalım allahım hayırlı doğumlar nasip etsin insallah canım 🤲🏻❤️
Asyamveboncugum Son haftalarda ultrasyon artik bebegin gelisimine göre hesaplar artik dogum kapiya gelmis saglikli dogumlar
inci_34 Hatice4270 hayır gayet iyi hayta daha iyi normla doğum. İçin benim ki 41olduk 3600 oldu dok haftada birden 300 gram oldu inş sağlıklı sıhhatli doğumumuz olur