Fatmaaatnc Nasıl gidiyor bebde ara ara sancı oluyor tahmini 10 haziranda olacak ama bilmiyorum artık doğsun 🤯 bu hafta doğarmı acaba
271011g Fatmaaatnc Aa tarihlerimiz aynnııı 😊 Valla ara ara bel ve kasık ağrım oluyor yürüyüş yapmaya çalışıyorum hep dün akşam bel ağrım oldu dedim bu sefer gelecek ama sabaha bişey kalmadı 😂 gelsin diye bekliyoruz işte, sizde durumlar nedir 😊
Esincil Fatmaaatnc bende aynı son 10 hergün 10000 adım ve pilates yapıyorum önceden belim ağrıyordu vajinada ağrı baskı hissediyordum şimdi onlarda yok geceleri deliksiz yatıyorum sanırım niyeti yok😂😂
maviscik77 Fatmaaatnc benim de tahmini 9 Haziran , bekliyorum ama hiç belirti yok ara sıra ağrı sancı giriyor ama düzensiz 😏
en_guzel_emanetlerim Fatmaaatnc bizimde tahmini 10 haziran ama gelen giden yok çok zorlaniyorum artık gelsin diye herşeyi yapıyorum hâlâ tık yok gelmiyor
Mom789 37den sonra doğumun olması normal görülüyor zaten doğabilir hic belli olmaz insallah doğar da beklemesin daha bende hic beklemek istemiyorum insallah 37 buçuk 38 falan gelir yani tükendim
suscarparimm Fatmaaatnc Sancı vardı oda gitti kös kös oturmuşum acaba gelir mi diye bekliyorum ama tık yok malesef 🤙🏻