Kubra-66 Kizlar 13.haftamda baslatti doktorum folik asiti birakiptirip.1 kutu yazilmis .doguma kadar kullanmalimiyim bunlari ? Birde tekrar tekrar reçete ile mi aliyorsunuz direk eczanedenmi ?