Kızlar 37+5 olduk. İki gündür karnımın altına kramp tarzi bişey giriyor ve ayağa kalkamıyorum öylece kalıyorum aşırı derece de vajinamda değişiklikler var şişlik vs toplanma çok fazla sizlerde de oluyor mu yürürken zorluk cekme falan çok zorlanıyorum artık 😔acilmam varmıdır acaba sizlerde durum nasıl