Kızlar herkese merhabalar 22 haftalık hamileyim tansiyon hastasiyim 3 .gebeligim 2 cocugumdada normal doğum yaptım ama 2. Doğumum hem zor oldu hem kızımda hasar oldu sağ olundan fizik tedavi görüyoruz ve şuan 8 yaşında 2 hamileligimdede devlet hastanesine gittim ama bu 3. Hamileliğim de özele gitmek istedim allah razi olsun doktorum çok iyi ve güzel ilgileniyor ve bana sen istemediğin sürece normal doğum yaptırmam diyor bende allah var kızımda ölüm ve kalım arazindeydim ve o piskolojiyi atlatamadim aklıma geldikçe normal istemiyorum sezaryan olmak istiyorum ama cevrede kim duyuyorsa ay çok zor ay yapamazsın diyenler var burda sezaryan olan arkadaşlar bu süreç zor mu bana destek olurmusunuz şimdiden herkese tşk ederim rabbim hepimizi bir sancıca kurtarsın isallahhh