merhaba kızlar yeni doğum yaptım 3 günlük anneyim lohusalikta tek kaldım bebeğimle ben sezeryanla doğum yaptım henüz ayaklanmadim eşimi işten çağırdılar gitti ailelerimizden uzak yerde yaşıyoruz onlar yurtdisinda napicagimi bilmiyorum deminden oturmuş ağlıyorum nolur beni rahatlatin😔😪