Merhaba arkadaşlar nişanım geldi bugünde ishal oldum normalde kolay kolay ishal olan biri değilimdir en son 5 yıl önce oldum öyle söyleyeyim herkes ishal doğum belirtisi diyor.38+5teyim acaba ishal olup doğum yapan var kı yaptıysanız ne kadar zaman sonra oldu