Dilarafrkan
Oğlumun adı Furkan şimdi de kız 🤷♀️ kararsızım ne olsa yardım edin lütfen 🙏☺️☺️
sarya21
BraKarpuz
Naz1905
Funda geldi aklıma
Dilarafrkan
Furkan Feriha güzelmiş teşekkürler 🙏
Sabihanur
Dün bu konutu tartışmıştık annemle.yanlış anlamazsanız sormak istiyorum.niçin uyumlu olsun bu iki farklı insanın ismi?ömür boyu birlikte hayat sürmeyecekler ki,bnce hiç gerek yok.yine de siz bilirsiniz .ömrü uzun olsun
Dilarafrkan
Doğru Ma çok kararsızım hoşuma giderse anlamı güzel olursa uyum çokta önemli değil
Arzuu34
Aslıhan 😊