35+2yim. Dünden beri geçmeyen sancılarım var hep düzensiz şekilde geliyor. Belim ve kasıklarım inanılmaz ağrıyor. Yalancı sancı dinlenince geçer diyorlar ama benimki geçmedi. Bebek hareketlerinde azalma yok ama. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Hastaneye gitmeli miyim bilmiyorum. 🥺