Merhaba anneler yardımcı olursaniz sevinirim. Benim sag meme ucum digerine gore hep daha düzdü, cok belirgin degildi. Bende bebeğim tam tutamadigi icin sol tarafi daha fazla emzirdim, alissin cenesi kuvvetlensin diger tarafi tutar nasilsa diye. Ayni zamanda makineyle sagiyodum. Bebegim 1 aylik oldu, emzirme doneminde ucu hafif ice çöktü. Parmağımla hafif masaj yaptigimda cikiyo ve rahatca emziriyorum bi sure sonra tekrar eski haline geliyo. Bu durumu yasayan var mi acaba sonra düzelir mi? Ne yapilabilir?