Kızlar az önce lavaboya kalktığımda iç çamaşırımda sadece bir damla kan gördüm hafif hafif çok küçük sancılarım oluyor normalde de oluyor Du ama geçiyor ve bebeğin hareketlerini hissediyorum çok şükür sizce ne olabilir o kan doktoruma söylemeli miyim şimdiye kadar nişanım da gelmedi