Adosh Merhaba kızlar 40+6 hafta oldum.. ara ara sancılarım var 2 santim açıklık var, bebeğim baya aşağıda.. ama doğumu veya sancıları nasıl tetikleyebilirm acaba? Erken doğum riskim vardı 4-5 aydır yatarak geçirdim. Ama şimdide gelmiyor prensesim.