CananAydnnergiz hanıma arkadasım gıttı cok memnundu. Ben tuzla okan unıversitesi hastanesine gidiyorum gokcenur hanıma. Sen sormadan bıle acıklıyor herseyı cok konuskan şakır şakır her seyı acıklıyor.. Ultrasonda bıle suyu iyi bebek kafası burda ayakları burda şimdi kan akımına bakalım, surasını olcelım kalp atışı gaget yerınde. Rahım agzı uzunlugunuz güzel vs daha neler neelr her gittiğimde istisnasız soyluyor. Aklınıza takılan sormak ıstedıgınız bır sey var mı dıyor. Bebek yüzünü gostermediyse ölçümlerimizi yapalım tekrar bakalım diyor. Yanı ılk dogumumda da kendısine gittim şimdi ki hamılelıgımde de gidiyorum. Bırazcık pahalı ama verecek bütcenız varsa bı gidin derim 😍