17-18 yaşlarındayken şiddetli kasık ağrısıyla doktora gitmiştim doktor yaptığı inceleme sonucunda sol yumurtalığımda büyük bir kist olduğunu yumurtalığımı sardığını söyledi eğer kusma ve dayanılmayacak gibi bir ağrın olursa ameliyat olacağımı ve sol yumurtalığımın alınacağını söyledi. Benim aklıma gelen ilk şey yunurtalığım alınırsa anne olma şansımın yarıya düşeceği idi doktora danıştım ve tek yumurtalıklarda anne kalan insanlar var dedi ama benim içim hiç rahat değildi bendeki şansla tek yunurtalıkla hamile kalamam diye düşüncelere girdim doktor doktor gezdim sırf ameliyat olupta yumurtalığım alınmasın diye ama sonuç değişmedi ameliyathaneye ağlaya ağlaya girmek zorunda kaldım çünkü yumurtalığım patlamak üzere idi ameliyattan sonra doktar sağ yumurtalığımda da kist olduğunu fakat onun herhangi bir zararı olmayacağını söyledi. O günden sonra evlenene kadar hep bunun psikolojisi ile yaşadım anne olamazsam diye. Evlendim ve hala ya sağ yumurtalığımda alınırsa diye şansım varken anne olmak istedim çok denedik ama olmadı eve hergün test alıp geliyordum 2 sene denedik olmadı en son pes ettim ben anne olamıcam diye . Ramazan ayında regl olmam gerekiyordu olmadım ama kasıklarım ağrıdığı için aklıma hamile olabileceğim gelmedi. 1 gün 2 gün 3 gün 1 hafta gecikti derken test yaptım pozitif çıktı o an ellerimin titremesi ayaklarımının bağının çözülmesini anlatamam eşimle beraber hastaneye kan verdik emin olmak için orda da hamile olduğumun sonucunu alınca dünyalar benim olmuştu şimdi 6 haftalığız kızlar hızlıca büyüyoruz hiç bir zaman umudunu kaybetmeyin ben tam vazgeçecekken bir melek doğdu içime ♥️