SusamTanecigi yaaa canim benim senin adına okadar sevindim ki 🤲🏻 Allahim sağlıcakla kucağına almayı buyutmeyi nasip etsin. Insallah hayırlı bir evlat olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ben de dün üzüntü üstüne üzüntü yaşadım cok kotu bir gündü. Hersey üst üste ters gitmeye başladı. 🥺 betayi da 0,1 görünce…
Benim şimdi ilk regl olmam lazım, reglin 3. günü hormon testleri yapicaz, son günü de rahim filmi artık. Ve hemen o vitamini kullanicam artık 🥺 Okadar sıkıldım ki herseyden umarin Allah kalbimize göre verir. 🥺🤲🏻