Iltihapli romatizmam var kortizonlu ve baska bir ilac kullaniyordum surekli sismelerim agrilarim cok fazlaydi 2 yili askin kullandim ilac sonra hamile oldugumu ogrendim ilaclari kestim dr gittim bi sikintin olursa gel dedi cok sukur suanlik durumum iyi ama sicak soguk vs dikkat ediyorum