Neslihanb Merhaba sevgili anneler 😊 31+2 günlük gebeyim. Dün affedersiniz lavaboya gittigimde ic çamaşırımda biraz açık renkte kan olduğunu gördüm ve peçeteyle sildigim zaman peçeteye de bulaştı. Tabi insan ister istemez panik oluyor. Bugün sabah hemen doktoruma gittim ama doktorum olmadığından baska bir doktora muayne oldum. Açıklık var mı diye muayne etti ama o an insanın canı çok yanıyor😯 ultrasonla bakıldı ve nst'ye bağlandım. Herşey yolunda bir aksilik yok oğlum gayet iyi sancımda yok. Ama ara ara hala lekelenmem devam ediyor ve bu durum beni korkutuyor 😔 bu haftalarda böyle durum yaşayanlar var mı 😔 ve lütfen dua edin bir aksilik olmasın zamanında sağlıcakla gelsin oğlum 😔