35+2 ikigündür belimi hissetmiyom çok şidetli agrı var ani agrılarda oluyor yatarken de ayaktaykende otururkende 🤷🏻♀️Bide sol kasıgım çok agırıyor 3 gün sonra randevum var sizdede böyle oluyormu tecrübenize dayanarak soruyorum yalancı sancıdır diye tahmin esiyorum ama bel agrısı çok 🤭ayrıca sancı belirtisi nelerdir ilk gebeliğim