Huzurmelegim_28 Bugün karnım daha aşağıda dün göğüslerimin altındaydı gece aşağı inmiş bütün gece zaten tuvaletten çıkmaktan doğru düzgün uyuyamadım yine erkenden uyandım uyumamıyorum evin içinde yürüyüp kendini sakinleştirdim birine bişey desem abartıyosun diycekler bana kimseye bişey de diyemiyorum ilk hamileliğim bilemiyorumki nasıl oluyor 29+1 olduk perşembe randevum var doktora inmesi normalmi bu haftada
Burcuckmk Huzurmelegim_28 bebeğin baş geliş pozisyonuna dönmüş olabilir ayaklarini başına çekmiş olabilir korkulcak bisey degil canim
Mls_mls02 Huzurmelegim_28 canım bende 31 haftalığım 25 te falan benimde aşağıdaydı ama sonradan toparladı bebek büyüdükçe merak etme düzelir ama sen yine sor doktoruna derim
[silindi] 30 haftalığım. Bebeğim 25. Haftadan beri doğum pozisyonunda. Bu yüzden benim de göbeğim aşağıda. Normal bir durummuş, çok yaşayan var, endişe etmeyin ama yine de kontrole gidene kadar tedbir maksatlı kendinize dikkat edin.