Merhaba kızlar 4 Haziran’da kendi kadın dogumcuma randevum var benden kan uyuşmazlığı testi istedi devlette yaptırsam kaç gün içerisinde çıkar ayrıca devlette kadın doğuma mi randevu almam gerek yada acilin danışmanına gitsem soylesem yaparlar mı beni aydınlata bilir misiniz 😇