Uyumsuzzz Merhaba kızlar. Bebeğim 21 haftalık doktor baş geliş duruyor dedi bu haftalarda normal mi sizce kafama takıldı? 😶
Lulemom Uyumsuzzz durması gereken pozisyon o aslında. Rahmin yapısı gereği ve bebeğin rahatlığı için baş aşağı durması gerek. Ayaklar aşağıda olunca normal olmamalı😄
aslannaz21 Uyumsuzzz daha kucuk annesi döner benim 34 te kol gelisti 37de bas gelis dondu 39 olduk elhamdulillah ama daha gelmedi🤗🤗
Pelinbyrktrlr Uyumsuzzz Benim de öyleydi 21.haftada kafası rahim ağzındaydı sonra döndü. 29. Haftadayım fıldır fıldır dönüyor içerde 😃 Daha çok değişir o merak etmeyin
Uyumsuzzz Lulemom erken doğum riski veya doğuma hazırlık olarak bu pozisyonu alıyolar ya bende iyice tırstım 😁
Lulemom Uyumsuzzz kanala girerse o dediğin oluyo. Yoksa her baş aşağı duran erken doğmuyo yani. Korkulacak bişi yok
MKrasnic Uyumsuzzz servikal açıklığın yoksa, rahim ağzı uzunluğun yeterliyse , doktorun bir risk olarak bahsetmediyse bebeğinin durması gereken asıl doğru pozisyon bu zaten ☺️ Sağlıkla gelsin inşallah
HavvaMerve Uyumsuzzz Kafana takma o daha çok döner benim kız yan duruyordu en son Kİ kontrolde de makat gelişli duruyor dedi doktor hala aynı duruyor ☺️