DilekSongur Merhaba sevgili anne ve anne adayları. Şuna ilk hamileligimi yaşıyorum ve doktorum tek yumurta ikizeri dedi. Çok mutluydum ama çevremden birçok olumsuz şeyler duyuyorum ve korkmaya başladım. Tek yujurta ikizi hamileliği geçen var mı acaba
Ekvatoral DilekSongur ne gibi olumsuz yorumlar aldınız ? Valla bu insanları anlamıyorum ya insan sevincini de paylaşamayacak artık. Hoş çocğu kendileri sorup cevap vermek zorunda bırakıp kendi kendilerine yorum yapıyor ama
Srgzl DilekSongur Hiç korkma canim hamileliginin tadını çıkar ben üçüz gebeyim 28. Haftadayim ikisi tek yumurta ikizi biri tek yumurtada banada çok olumsuz şeyler söylediler halada soyluyolar bende çok korktum halâ da korkuyorum ama dua et bolca herşey Allah’ın elinde ve inan o kadar çok tek yumurta ikizleri ve hatta tek yumurta ucuzleri varki hepside çok iyi sende iyi olacaksın buna inan ve bebeklerinde hep konuş onlar seni hissediyor
neslioguz DilekSongur bende 28+5 tek yumurta ikizlerine hamileyim canım elbette riskleri var ama bu her çoğul gebelikte var korkma insanların söylediklerine aldırış etme doktorunu dinle sadece yeter
Bebeksum DilekSongur ben tek yumurta ikiziyim 27 yaşındayım ve gayet sağlıklıyım korkmanıza gerrk yok🥰