Derensmom A2013 bazıları gerinmeyin diyor ama ben hep gerindim bir sıkıntım olmadı siz yine de doktorunuza danışın
Lulemom A2013 ben geriniyorum. Hemde sürekli. 27+5 deyim. Bi sorun yaşamadım şimdiye kadar. Doktorumda en başından beri hopla zıpla istediğini yap dediği için rahatım 😄