M_D Merhaba hamiş anneler ☺️ Allah nasip ederse bir kızımız olacak ancak isim konusunda bir türlü karar veremiyoruz. Ayliz ismini düşünüyorum ama çok kararsız kaldık. Önerileriniz varsa yazabilirseniz çok mutlu olurum 🙏🥰
M_D Ayliz in anlamı internetten bakınca var aslında ve çok güzel duruyor bazı yerlerde ben de anlamı yok diye duydum ama neye göre söylendiğini bilmiyorum açıkçası.
Didi6 M_D Asıl neye göre anlamı var diyorlar, orası önemli. Çoğu site kaynak göstermeden anlam uyduruyor.
Pnrgkts Eylül de doğacak benim kizimda. Ben Eylül Elif olmasimi istiyorum ama babasi Elif Eylül olsun diyo bu konuda pek anlasamiyoruz😊
Cemremila Özgü Mila mız geliyor inşallah Şafak 9 son 39 un içindeyim ilk kızımda Cemre Şimal koymuştum fikir olsun