Dokttor geçen hafta bebek aşağı dönmüş kanala girmiş 1 haftayı bulmaz dedi ama bizim kız da tık yok. Her arayan telefonu sen daha doğuramadin mi diye açıyor. Hem çok gelsin istiyorum hem biraz daha dursun. 😂 Bakalım bugün gelecek mi merdiven inip cikiyorum ki doktor yapma bişey dedi yürüyorum hurma herşeyi yaptım başka önerisi olan var mı