mevos_blt07 benimde bugün 37 bitti, yalancı sancılarım artmaya başladı, dediğin gibbide adet olucakmış ım gibide oluyo onun yanında karnım tamamen sertleşip kasılıyo takip ediyorum kendşmş bakalım cuma günü doktoruma söyledim gerçek sancılarını yakın senin o zaman dedi kafasıda kanala yaklaşmış bekliyoruz bakalım hurmaya squata başladım önümüzdeki cuma tekrar çağırdı hemde çatıyada bakıcak mış