Kızlar günaydın. Kaç haftadır mide problemim başladı araştırdım zaten normal diyor maden suyu içiyordum geçiyordu son 1 haftadır artık o da fayda etmiyor. Önceden yediğim içtiğim ağzıma geliyordu safradan diyolardı etrafımdakiler şimdi genel olarak gündüz hiç bi şeyim yok özellikle geceleri uyurken ağzıma gelen acı suyla uyanıyorum. Sanki böyle iki göğsümün arasında bi yumru var hiç gitmiyor oradan. Yemek borumdan genzime kadar bi yanma oluyor ondan sonra acı su geliyor. Yatmadan gaviscon içiyorum fayda etmiyor yine o yanmayla uyanıyorum kalkıp bi daha içiyorum şuruptan ondan sonra rahatlıyorum. Anlamadım ben nasıl bi şey bu