Merhaba kızlar. Gaziosmanpaşa Yeniyüzyıl hastanesine gidiyorum. ( Gaziosmanpaşa da ikamet ediyorum. )Doktorumdan pek memnun kalamadım. Kadını her muayene öncesi yarım saat bekliyorum ve muayene en fazla 5 dk sürüyor. Ayrıca hastanenin uçuk fiyatları da can sıkmaya başladı. Önerebileceğiniz doktorları bekliyorum. 🌸