Kızlar merhaba…
Benim maddi imkanım pek yok. Bebeğim için pek bir şey yapamayacağım bende her anne gibi çok şey yapmak istiyorum ama hayat bize bunu sunuyor. Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın inşallah 🤲🏻
asıl sorum şu yeni doğum yapan annelere belediyenin yaptığı yardımları bilen varmı? Doğumdan önce mi başvuru yapılıyor yoksa doğumdan sonra mı ? En azından böyle bişeyden yararlanmak istiyorum… Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 😌💕