Seymamuge ruveyda14 degerlerinize baktı mi gerçi bnim dusuk değildi yine başladı çünkü ilerleyen zamanlarda düşecek ve önemli dedi
Bseda ruveyda14 tabiki kullanman gerekiyor doktoruna bunu en kısa zamanda söyle cocuk senden alıyor vitaminleri hamileliğin boyunca ve doğumdan bir süre sonrasındada Demir ilacını ve devid vitaminini kullanıyorsun
Havva5853 ruveyda14 bende 16.haftadayım canım ama değerlerime bakmadan kullanmam gerektiğini söyledi. 20.haftada tekrar test yaptırıcam.
Nlfrylmz ruveyda14 biz 26+4 olduk daha dün gerek duydu doktorum demir ilacına. Belki daha erken diye düşünmüştür.
zllcnlky ruveyda14 benim 3. Kutum demir de. 27+4 deyim. Her ay kan testi yapıp da gittim doktora. En son26. Haftada bitti daha vermez dedim ama demekki tahlilde yetersiz gördüyse. Kisiden kisiye değişiyor muhtemelen. Gynoferon depo adı
birkedilianne ruveyda14 Benim düşük değildi ama yinede başlattı doktor. Demir ve omegaya. İleriki dönemlerde düşme olabilirmiş
[silindi] ruveyda14 doktorunuzla konuşun bende ilk hamilelğimde kullanmadım doğumda aşırı kan kaybettim müşadeye alındım kan verdiler çok zor geçti doğum herkes kızdı ilaç kullanmadım diye
Ekvatoral ruveyda14 Aile hekimliği vermedi mi ? Biz gerekli kan testlerini aile hekimliğinde yaptırıyoruz orada ebe hanım ilaçları verdi kullanacaksın diye. Ama ben başka ilacı reçete ettirerek kullanmaya başladım. Doktorumad dedim. O da kullanmay devam edin dedi. Sonra multinvitamin zamanı gelince ona da başlayın dedi. Ağrılarım kasılmalarım olunca başka bir ilaç. Kasılmalar artınca başka bir ilaç daha ekledi
Buseylul ruveyda14 16 . Haftadayim degerlerim baya iyi cikti normalde baslicakti biraZ daha bekleyelim dedi baslamadik
Ayse-24 ruveyda14 bana da 12 haftam da verdi ferrum du adı ama bayağı kusturuyordu beni. Sonra dr söyledim ve bana gynoferon verdi şimdi onu kullanıyorum. Ferrum u bırakmak istediğimi beni çok kötü yaptığını söylemiştim ebe ye bana kesinlikle böyle bişey yapma Doğumda kan kaybı yaşarsan çok sıkıntı olur dedi açıkcası korktum ve devam etmiştim zor bela da olsa. Ayrıca kullanmayanlara Doğumdan sonra kan sebebiyle devamlı kan veriyorlarmış. Bir de benim de hiç değerlerime bakmadan vermişti doktorum ilk anlamamıştım ama ebe miz anlatınca ne kadar gerekli olduğu kafama yattı
msa06 ruveyda14 kanınız düşük olmasa da ki düşecek yüksek ihtimal demir ihtiyacınız kesin çok artar. Bence kullanın hiçbir zararı yok. Sabah aç karna uyanır uyanmaz mesela 1 saat de kahvaltı yapmayıp bekleseniz çok iyi emilir.
Srcnannesi ruveyda14 canım 16da başlıyor genelde drlar ama geç kalmış sayılmazsın doğumda flanda kan kaybı oluyor sonrasındada uzun bi süre regl olduğumuz için depo fazlasıyla dolu olması gerekiyor. Benim doktorum test bile yapmadan başlattı direk 2gebeliğimdede
kaderelmci ruveyda14 bana da 25. Haftamda verdi doktorum Demir seviyeniz düşük değilse vermemiş olabilir
Gamzeee89 ruveyda14 zorunlu ben kullandığım halde vucudumda hiç demir kalmamiş iki sefer 2 şer tüp damar yolundan werdiler
AybukeA ruveyda14 ben 34. Haftadayim demir ilacı kullanmadım hiç, kan verdiğimde demir seviyesine bakılıyor devamli, demir seviyem 13 ün üstünde hep, oyuzden doktorum vermedi hic. Kan da ferritin degeri olarak gözüküyor