30+1 günlük hamileyim adet sancısı gibi şiddetli kasık ağrısı ilke uyandım yarım saat önce hala ağrı devam ediyor. Çatımda ağrıyor cuma gecesi de aynı şekilde ağrı olup geçmişti dr yazmadım öğle sancı girdi çıktı diye sabah olsun doktora soracağım. Başına böyle bir şey gelen oldu mu bebeğim iki üç kere oynadı onda sıkıntı yok sanırım.