ebru23 Teacherr yok kiz bi git bebegin seni. Durumuna bi baksinlar ikiniz icin iyisini soylesinlee sezeryan sa tabikide hayirlisiyla kucagina al
Kayasbht Beyza_ sancılar 5 dk da bir sıklaşınca koyun yani Doğum sancıları olmalı Doğum başlamış olmalı
Teacherr Kayasbht açıklık yok bebek kanala inmiş incelme başlamış yatış verelim dedi ben de eve gelmeyi tercih ettm evde çekiyorum sancıları öle kalka
Kayasbht Teacherr cok iyi yapmışsınız ev ortamı size şah iyi gelecektir 🥰 bu arada devlet hastanesine mi gidiyorsunuz
Teacherr Kayasbht pendik medikal parkdayım aynen öyle ev çok rahat ama üçte komtrole gideceğim duruma göre hastanede durabilirim