MinikGrilBaby 3 gecedir aynı seyle uyanıyorum uyumam geri çok zor oluyor ılık süt soda yoğurt hepsini denedim geçmiyor nefes almakta resmen zorlanıyorum gerçekten iyi gelen ne var bildiğiniz yanmayı geçiren bir yardımcı olun nolur ağlayacağım artık
Birmutluanne2 MinikGrilBaby ben sürekli gaviscon kullanıyorum pembe bi renk şurup çok iyi geliyor kesen tek şey o şiddetliyse. Doktorunuza sorun yinede ama süt vs çok kısa süreli çözümler
MinikGrilBaby Birmutluanne2 hamilelikten öncede reflüm vardı kullanamıyordum onu şimdi nasıl kullanabilirim bilemedim evet kısa süreli ama suanlık başka carem yok cok kötü bir sekilde yanması var
Birmutluanne2 MinikGrilBaby reflünüzde varsa süt falan sizi rahatlatmaz sanmıyorum ama gaviskon çok iyi yutar yutmaz daha yanma kesiliyor gaviscon active adı sanırım hamileler için yeni çıkmış tadı kokusu fena değil sizi o rahatsız ediyorsa. Bence deneyin
MinikGrilBaby Birmutluanne2 pazartesi kontrolüm var doktora da soracağım cok tesekkür ederim tavsiyeniz için Allah razı olsun
tonbikinannesi Maalesef hiç bişey gecirmiyor tüm ilaçları denedim 33.haftadayım sabrediyorum artık doğuma