Ozge890 Bende tayt korse düşünüyorum, doktoruma danışıcam bu konuyu sosyal medya da bir çok kişi sezeryan sonrası 2 ay sonra kullanıma izin verdi doktorum diye yazmışlar, hemen önerilmiyormuş. Çoğunluk yorum bu şekilde okudum, tabi bunu dinlemeyenlerde vardı bir kısım. Bende doktoruma danışıcam sonrasında kendimi nasıl hissediyorsam ona göre kullanmaya başlarım diye düşünüyorum 🤔